17 maj 2010

busy busy...

Oj nu var det länge sedan jag skrev!! Hinner inte skriva så mycket nu men lite iaf...

Jag har börjat få hjälp med varför jag mår så dåligt... Har bara varit där en gång, ska dit imorgon igen får väll se vad det blir av det. Känns bra att börja nysta lite i det iaf, mår mycket mycket bättre nu.
Yogan har 2 veckors uppehåll igen, snacka om att man blir ovig när man springer så mycket och inte får någon rutin på yogan. Han typ nackspärr nu, efter att sprungit 1,3 mil!!
Ramses och jag har gått linnémarschen 2,1 mil, det var riktigt härligt!!!!!
Vi har varit på utställning i Larv. vi kom 3a, det var vi nöjda med.
Jag, Maria och Maja har sprungit vårruset :) sprang på under 30 minuter vilket var mitt mål. Men det var så mycket folk så det var svårt att springa.
Björn och jag har haft 2 härliga dagar i Jönköping. Vi åt gott, bada på rosenlundsbadet, besökte A6 och shopp aljus på Ikea :)
Sen har jag varit på lunch med Anna!! Roligt att få kontakt med henne igen. På onsdag ska jag Björn Ramses och Geexer åka ner till hennes föräldrar i Strandinge och titta på deras kattungar!!! Om det går bra med Ramses ska vi få en, han ska heta Findus :) Efter Pettsson och Findus som jag älskade när jag var liten.
I helgen har jag, Ida, Ramses och Bruno varit på utställningskurs med Gerard Oshea!! Han är så himla grym. Riktigt rolig kille som absolut är värd pengarna. Vi gick fortsättnings kurs på hur man gör när man ställer ut sin hund på utställning :)

Inga kommentarer: