18 maj 2010

fröken upptagen

Imorgon så slutar jag vid 12, då ska jag och Björn åka ner till Straning utanför Falkenberg och hälsa på Annas mamma och pappa som fått kattungar! Om det går bra med Ramses så kommer vi få hem en liten Findus om 2 veckor :) Det är skepparkatter, super söta!!! Ska försöka lägga upp lite bilder i bloggen, men blir nog först på torsd. Imorgon ska vi som sagt iväg, tar en fika med Jeaneth också och sen blir det förhoppningsvis sol och bad i olofsbo med Geezer och Ramses. Sen ska jag visa Björn LÅngås där jag är uppvuxen på sommrarna.
På torsd blir det en tur till gbg, jag ska hämta nr lapparna till gbg varvet! Ska kika på mässan som är i anslutning till där man hämtar ut lapparna också. hoppas på att hitta jacka tröja och byxor! Sen blir det nog en tur på stan också. Ensam eller om någon vill följa med, slå en pling :) På fred blir det jobb och lörd utställning och gbg varvet, på sönd jobbar jag igen.
Nästa vecka blir nog lite lugnare... Sen.... LONDON

Inga kommentarer: