4 maj 2010

bra dag, dålig dag...

Igår var det en jätte rolig dag :) Vi hade picknick vid hundbadplatsen på sjöbo :) Jag, Ramses, Maja, Geezer, Petter och Jasse. Det var en riktigt härlig dag. Var himla trött när jag skulle börja jobba halv tre (fasy Ramses var heeeelt slut efter badet) men hade jätte kul ihop med Micaela!! Det var verkligen kul att jobba med Mikkis igår..

Idag var det desto värre... Vi var uppe tidigt, låg kvar och myste i sängen med min älskling och sen sprang vi med honom till gymmet och fortsatte en längre bit hem. Sen blev jag jätte trött men Frida ringde och frågade om jag ville följa med till knalleland, så det gjorde jag :) Fast jag var sjuuuukt trött. Sen åkte jag för att äta lunch med Björn men hans chef var jätte sen så då blev jag ännu tröttare. När jag kom hem ringde mamma och sa att hon skulle ha bilen till Ulricehamn så jag kunde inte lägga mig och vila ens en liten stund. Direkt ut med Ramses på promenad och nu var jag så trött så jag började gråta men fick ändå ta mig till jobbet... :(

Inga kommentarer: