9 april 2010

pepp och depp...

Vilken upp och ner vecka... Jag har mått pyton och skit dåligt... Sen mådde jag mycket bätttre men nu är jag nere på mitten...

Påsken var matig!!! Åt så mycket så jag låg hemma med magknip i 3 dagar!! Påsk lunch hos mormor, påskmiddag hos mormor och påskmiddag hos Louise.

Jag har i alla fall börjat springa igen. Det är så skönt!!! Under den tiden får jag försvinna iväg till min andra värld, och det är såååååå skönt!!! Har sprungit 9km på kransmossen och 6 km runt ramnasjön, så det går riktigt bra :)
I torsdags var det hip hopp igen :)

I onsdags var jag och sötis lediga så då var vi på eest och åt, mums. Det har verkligen varit upp och ner och jag tror jag blir tokig och drar av mitt hår snart... Jag är psykiskt instabil och har bettet mig jävligt illa, varit sur för allt och ingenting. Men det finns ju så klart en anledning till varför jag mår skiiiit, och han vet vad det är. Men sen började jag må bättre, när jag började springa igen, men då var det inte heller bra. "Jag vill ha tillbaks gamla goa Kicki", men när man blir det så är det inte heller bra, för då är det något som är fel!! No mather what I do its wrong!!!! Är det konstigt att man blir dum i huvudet... Nu mådde jag i alla fall lite bättre men då blir det skit på jobbet... när tar det sluuuut!!!!
Den här veckan har iaf mitt nya motto blivit mitt mantra, "sluta deppa börja peppa"!!! Det är precis det jag ska göra. Ska bara vara mitt goa glada jag sen får alla andra vara hur sura eller bitchiga de vill, I dont give a fuck , Im a happy camper :)

Inga kommentarer: