1 april 2010

grattis storebror :)

Förra veckan fyllde storebror 23 år och då var de på vann spa med lille agge-lo. Grattis storebror :) Jag och Ramses var hos mormor och när vi skulle göra en konst så landa Ramses fel och knäckte en till klo!!!! Men den var inte så farligt sprucken så jag har inte varit hos vetrinären. Han haltar lite grann till och från men verkar inte ha så ont. Jag har också varit på valpkurs med Geezer!!!! Det var kallt och blöt :( Men kul att gå på hundkurs igen, men inte i detta vädret. Ida och jag skulle gå till Xoy men jag vände när jag såg kön...

I fredags var det kalas för storebror, han fick presentkort från hemma, han hade önskat sig det :) Sen jobbade jag natt... Lyckas alltid välja löne heöger med jazz i huset, men det är bara bra då hinner man inte bli trött!! En av Björns kompisar kom in vid 4 tiden, så vi satt och tjatade och åt frukost i säkert över en timma. Det var kul :)

I lördags var vi med Björns mamma på trädgårdsmässan på åhaga!! Det var massa fint och väldigt inspirerande, jag vill ha hus nu!!!! Sen jobbade jag supé på jobbet och sen var vi ute och firade frida som också fyllt år, GRATTIS SÖTASTE!!! Söndagen var jobb igen, men det gick bra..

Ramses och jag har börjat öva rallylydnad inför tävlingen 17 april, vi får väll se hur det går...

Igår gick jag hem från jobbet för jag var så ledsen, klarade helt enkelt inte av att jobba...
Idag jobbar jag ensam, trist... Niklas och Jennifer i restaurangen men de stänger nio. Imorgon blir det också jobb men också påsk buffé hos mormor och morfar :) SMASK!! På lördag ska vi till Björns mamma på påskmiddag och sen på 25 års fest på kvällen. Nästa vecka ska vi boka biljetter till USA!!! Förra veckan bokade vi LONDON!!!! jIPPI!!!!!!!! LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Inga kommentarer: