10 februari 2010

övningskör : )

Igår var vi iväg och slängde sopor efter att jag slutat jobbet. Vi var vid coop så vi passade på att övningsköra lite... Björn har aldrig någonsin suttit bakom en ratt! Jag måste säga jag är jävligt imponerad!!! första 2 gångerna han startade bilen var heeeelt perfekt, jag kunde inte gjort det bättre själv : ) Han är grym min älskling! De första gångerna brukar det vara lite vingligt när man kör och nu alldra helst när det är halt ute, men Björn körde som han aldrig gjort annat! Han körde i cirklar och åttor och sick sack, så imponerad var jag!!! Vi provade och backa också, men då drog jag i handbromsen och sa, nej det väntar vi nog med... Björn tyckte också själv att han var så duktig att han ville köra hem, det tyckte inte jag var en bra idé ; )
Björns mamma och hennnes Elon har varit och kollat på massa bilar till oss. Eller ja, till Björn som han kan övningsköra i. De hade varit förbi Björns jobb med en KIA igår (jag vet KIA!!! Det sa jag med men den var faktiskt ganska snygg med komfort paketet och sen var det 7 års ny bil garanti, inte fel). Idag hade de varit förbi med en Audi A3 års modell 10!!!!! Fatta snygg... Fatta dyr... 250.000!!! KIAn kostade 160.000. Vi får väll se vad det blir vi ska ut och prov köra med LOuise och Elon på lördag.

Inga kommentarer: