9 februari 2010

2 dagar i rad x i taket!!

Jaha nu börjar jag bli värsta bloggaren igen, 2 dagar i rad ; )
Jag tycker så synd om min älskling, han har ju sån otur... Nu har hans nya data gått sönder också!! Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra för att han ska bli lycklig. Han är helt förstörd stackarn : (
Jag har en liten grej på gång iaf som jag hoppas kan göra han gladare : )
Pinsammt värre jag var inne på Björns jobb idag och hämta hans kreditkort för jag skulle åka och handla. När jag kom tillbaks för att lämna det var hans x där!!!! Sjukt konstig stämning blev det när jag kom in... Men det var väll ingen fara. Jag jobbar i helgen och Ramses ska vara hos Maria och Jon så då kommer Göbbels och Svea till oss!!! Jag hoppas och tror att Björn kan leva länge på det : ) Han saknar de små liven såååå otroligt mycket. det gör mig ont att se när han sitter och tänker på dem.

Idag har vi varit receptions möte, det gick riktigt bra för en gångs skull, inte allt för mycket flum : ) Men jävlar i skogen vad dåligt det går för oss! Bara neråt siffror, vi är tydligen inte alls bra på det vi gör här... Tråkigt. Men så är det ju, det går upp och det går ner. Om ett tag så ska vi åka till Helsingborg tillsammans hoppas det hjälper lite iaf : )

Inga kommentarer: