5 juni 2010

update! :)

Då ska vi se vad jag har haft för mig...
Ramses, jag, Lexus och hans matte har varit ute hos farfar och badat :) Vi har varit och kollat på lilla Findus 2 ggr och nu har han äntligen kommit hem!!! Vi har passat Geezer. Jag har varit i gbg och ätit pizza med älskade Fia och gått på gbg varvs mässan. Hittade jätte snygga turkosblå träningskläder :) Vi ställde ut Ramses och Geezer inofficiellt i Borås. Ramses gick till BIG, där blev han 2a. Gezzer gick till BIS och åkte ut i sista omgången innan placering :) :) Yogan har börjat igen men jag har tyvärr missat de flesta gånger :( Får ta tag i det i höst igen... Jag har köpt mig en underbar Friis väska som jag ska ha som handbagage i London och USA. Vi har kollat på hus i Gånghester. Dessvärre var det så mycket skavanker på huset så det var ingen idé att lägga något bud på det... Vi har gått ett spår och det gick inte bra alls!!!! Vi fick en 2a :( Det var varmt och ett svårt spår Ramses hade jätte mycket energi och vi hade inte alls övat...

Lilla Findus hämtade vi härom dagen i Falkenberg. Han var inte förtjust i att åka bil!!! Hon jammade ända till Varberg men sen gick det bättre :) Första natten sov hon 5cm från mitt huvud hela natten. I natt sprang hon upp och ner utmed insidan på sängen och klöste i mitt hår och pussade mig på munnen så jag blev tokig!! Idag hade jag satt mig vid tvn för att äta, då kom hon och drack ur mitt vatten glas!!! Tokkatt!!! hi hi det blir nog mer roliga grejer kan jag tänka. Findus och Ramses är inte direkt bästa vänner än men hoppas att dem blr det snart, nu retas Findus mest med Ramses hela tiden men blir skit sur om han kommer nära : S

Inga kommentarer: