18 mars 2010

10 dagars foto uppdatering

oj inser att jag inte bloggat ordentligt sen den 8 mars! Men det är ju super kul med bilder tycker jag!!!

Jag har lyckats tappa bort min hemnyckel men gick till polisen efter helgen (tappade den på en fredag) och där hade någon vänlig själ lämnat in den! Mamma har alltid sagt att jag har en ängel på axeln : )

Jag har varit hos agge-lo 2 ggr. Förra veckan med Ramses, då gick vi lång promenad och denna veckan lekte jag med aggelo : ) Förra onsdagen var vi ute hos svärmor och promenixa med vovvarna och åt lunch. Förra torsdagen var vi på spa!!! Det var jätte jätte skönt. Body peeling och ansiktsscrub, härligt härligt!! Förra fredagen var det vinkurs men jag har varit lite febrig så jag hoppade över den. Fikade med Fia och Micaela det var så mysigt, satt bara och snacka skit : ) I söndags var det scrapbookingmässa på åhaga. Björn följde med, han är världens underbaraste pojkvän, fan vad jag älskar han <3 Det verkade till och med som han hade kul!! I måndags var jag och klippte mig, första gången sen augusti, fatta att det behövdes : ) Björn började också med sin "en ny spännande pasta rätt varje kväll"! Som sagt han är helt underbar... Första pasta rätten var gnocchi med ädelostsås och valnötter, yummie. Ikväll blir det kyckling med tomat och ost sås med fusilli, längtar. Men först ska jag på hiphopp och imorse var det yoga. 2 veckors uppehåll på yogan nu ; ( skit trist. I tisdags var vi på babbel och åt, så jädrans gott är det! Getost med honung, nachos med dip, vitlöksbröd och heta räkor, SMASK!! Igår var vi på badhuset, så jäkla roligt, har inte varit där på länge. Vi simmade 600m, klättrade klättervägg, åkte rutschkana, hoppade från trampolinerna, bubblade och bada ångbastu, MYS!! Efter gick vi till eest och käka sushi och espresso house och fika :) en härlig dag!!! Idag har Ramses och jag varit hos mormor och plockat påskris och ätit våfflor med smaskig hjortronsylt!!!!

Nu ska jag iväg på hip hopp!! : ) Uppvisning 29 april på stora torget!!!!

Har massa mer att skriva om usa och london resa och hund tävlingar!!! Men får bli senare...

Inga kommentarer: