22 februari 2010

bullmamma!!

I torsdags var det ingen hip hopp men yogan var grym, jag stod på huvudet!!! Skit coolt Mycket stolt.

I fredags hade vi vinkurs hemma hos mamma, bejoulasi (det stavas inte så) viner denna gången. De 2 sista var riktigt tunga goa röd viner. Sen fick vi något dessert vin som jag nog inte tålde, kräktes när jag kom hem...

Jag är inne i ett bakstim! Det började i fredags. Jag bakade vanilj scones och äppelbitar i fredags. Igår gjorde Björn och jag piroger och vi skulle gjort morotskaka men han glömde köpa mandlar så det får bli en annan dag. Idag bakade jag scones till förmiddags fika : )

I lördags skulle jag åkt till gbg och träffat Erik, Marianne och Anna, och sovit hos Ida och Bruno. Men det var sånt snö oväder så de rådde folk att inte bege sig ut på vägarna ens. Så då stannade jag hemma. Björn och jag gick och såg Snabba cash istället. Joel Kinnaman vilken kille!!! Han är ju så sjukt jävla snygg va!! Tycker filmen var bra men ändå rörig. Boken var bättre (så klart). Tycker inte filmen skildrar boken alls speciellt bra.

Idag har Ramses gått lång promenad igen och övat utställning och fått pannkakor till frukost när vi hade hockeyvaka. Matcherna går ju så konstiga tider nu när OS är i Kanada. Så kl 06.00 gick vi upp. Men vinst mot finnarna iaf så det var ju bra. Var ganska mysigt att gå upp tidigt tillsammans och ligga i soffan och mysa och kolla hockey och äta mumsig frukost. Sen har vi tvättat.

Glömde ju nästan det bästa, Björn gjorde ju mat till mig här om dagen, Tacopaj, sjukt gott var det!!! Han är duktig min lilla älskling.

Imorgon ska jag till Agge-Lo och onsdag torsdag ska jag passa Geezer.

Inga kommentarer: